Sunday, October 10, 2010

Senarai Subjek Pergigian Banin Tahun 1

Assalamualaikum~~ Maaf, mungkin agak terlambat bagi saya memaklumkan senarai subjek untuk pergigian banin tahun 1. Maklumlah,kelas baru bermula semalam dan segalanya berjalan lancar untuk pelajar-pelajar tahun 1 dan juga pelajar-pelajar pra-pergigian yang baru sampai. Berikut adalah senarai subjek pergigian banin tahun 1, ada 12 subjek kesemuanya:

Al-Quran(Juzuk 29)
Sirah Nabawiyah

English

Dental biomaterial
Human dentition(dental anatomy)
General anatomy
General Histology
General Physiology
Prosthodontic
Crown & Bridge
Biochemistry
Operative Dentistry

Banyak kan subjek dentistry?? Siapa kata belajar dental medicine ini senang. Sama je susahnya seperti medicine. Siap kami kena belajar subjek2 medicine ini di kuliah tibb lagi. Pelajar2 Tibb pun tiada berpeluang untuk belajar di kuliah kami.(hehe,gurauan semata2)
Biar sesukar manapun cuma yang tinggal nak hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.

Besok pihak kuliah akan adakan sedikit jamuan makan2 sempena menyambut kedatangan pelajar baru. Mari kita memeriahkan majlis ramai2!!

Selamat maju jaya kepada semua..
Allahu yastur fi ddunnia wal akhirah..


6 comments:

Kimmy Ai said...

alorh.. sama jek ngan kitorang punya subjek..

aat @ paat said...

yeke same??
korg lbih 1 subjek kot..
ktorg xde hadeeth..
hee~~ =P

Kimmy Ai said...

haah.. agak gilalah jugak.. hohohoho.. ;DD

Peminat Katie Holmes said...

impian gua ke mesir tak tercapai.huh

aat @ paat said...

xpe2,Allah tahu yg lebih tbaik untuk anda.. =)

aat @ paat said...

xpe2,Allah tahu yg lebih tbaik untuk anda.. =)